life's like a box of chocolates, you never know which one you'll get
-Forest Gump

Friday, 18 November 2011

tamat form 4.

assalamualaikum.put your hands up.form 4 da habis.what i mean is sesi pembelajaran tingkatan 4 iaitu utk tahun 2011 da habis.yeahhh and noooo..yeah for it's school holiday.and no because it mean saya dah nak masuk form 5 da next year.WHAT??opsss it's okay la.sebab saya da se-sedar-sedarnya dah ni.(btl ke bm saya ni).lantak la.

#so mengakhiri post ini.saya sertakan gambar berukur poskad..eh xde la.HAHA.my final exam results.
#tengoklah sepuas-puasnya.sebab tahun this results will be totally different.thank you.


*nampak tak addmath aku C tuhh.memang aku teruk la dlm addmath ni.so i'm gonna work it out no matter what.

T H E  E N D.

2 comments:

  1. Pandai dye . memang otak science kan . BIO and Chemy dapat A . sye setakat credit je sbjek-2 sc tuh . gudluck spm dis year!
    #sye follow , dpt link dr epop edisi mac 2012 :)

    ReplyDelete