life's like a box of chocolates, you never know which one you'll get
-Forest Gump

Friday, 26 August 2011

RAYA DATANG LAGI.YEAY.

*this is my new addiction-EUNHYUK!!*


pertama sekali,asssalamualaikum dan salam ramadhan al-mubarak kepada anda semua.ya betul tuh,ingat ramadhan belum habis lagi tau,jadi jangan asyik ingat nak raya je.baiklah raya,tentulah sambutan yang paling kita suka kan.jadi bersempena hari raya aidilfitri ini,saya AMIRAH IFFAH AZMAY mengucapkan selamat hari raya kepada anda semua dan yang paling penting maaf zahir dan batin.ya saya tahu la memang sepanjang hidup selama 16 tahun lebih ni manusia yang diberi nama amirah iffah ini tak pernah terlepas dari buat kesilapan.JADI maafkan lah segala khilafku.(wahaha asal takleh belah ni).

ok beralih kepada post saya kali ini,iaitu raya datang lagi!YEAYY.alhamdulillah berkesempatan juga kita menyambut hari ini sekali lagi.ok sebenarnya saya buat post ni awal-awal sebab takut nanti tak sempat sebab maklumla sibuk dengan persiapan raya kan.ok cerita pasal persiapan raya,tahun ni meriah jugak la rumah saya.langsir baru,sofa baru,almari baru dll.hehe.alhamdulillah rezeki dtang melimpah tahun ni kan.syukur ke hidrat ilahi.AMIN.

okla itu je nak cerita,sekali lagi saya minta maaf sangat-sangat dan selamat hari raya.kalau yang masih rasa diri dia tu budak kecil(termasuk saya la tuh) janganla segan datang ke rumah YAA,nnt kumpul duit raya banyak-banyak.jangan malu-jangan segan.hehe.
sekian terima kasih dan sekali lagi mengucapkan SELAMAT HARI RAYA ALDILFITRI.

p.s-maaf sebab amirah iffah dah jadi manusia yang mengeluarkan kata-kata poyo seperti di atas sebab nak raya.HAHA

No comments:

Post a Comment